08-06-2017

COMUNICAT

Avui s’ha presentat al Ple del Consell Insular de Mallorca, la proposta de conveni entre la Federació Balear de Trot (FBT) i l’Institut de l’Esport Hípic de Mallorca (IEHM). L’objectiu del conveni es que la FBT sigui l’entitat pagadora de tots els premis de les carreres organitzades als hipòdroms de Mallorca.

D’aquesta forma, l’IEHM abonarà la seva partida pressupostaria destinada a premis de carreres a la FBT, i la Federació serà l’entitat encarregada de realitzar els pagaments dels premis en base a la normativa vigent.

Una vegada signat el conveni entre FBT i IEHM, des de la Federació es començarà a treballar per agilitzar els tràmits dels pagament de premis  en benefici dels propis cavallistes, federats i el sector en general.

Palma a 8 de juny del 2017