10-09-2015

Reunions de la Federació pel pròxim dimarts 15 de setembre a Madrid.

El proper dimarts 15 de setembre, el president de la Federació Juan Llabata, Andreu Artigues vicepresident i Rafel Manera director tècnic es desplaçaran a Madrid.

El matí tenen prevista una reunió amb el Sr. Miguel Cardenal, president del CSD. La finalitat de la mateixa és la d’exposar i presentar l’activitat del trot tant a nivell nacional com a nivell internacional. Així mateix la pròpia Federació sol·licitarà el recolzament de la institució per al foment i desenvolupament del trot a tot el territori nacional.

A l’horabaixa juntament amb Sr. Miquel Ensenyat, president del Consell de Mallorca i Jaume Ramis president de l’IEHM, mantindran una reunió amb la presidenta de Loterías y Apuestas del Estado, amb l’objectiu que la pròpia entitat incorpori dins les seves Apostes Hípiques les curses de trot que es realitzen a l’estat espanyol, amb un finançament proporcional al què ofereix a altres sectors de carreres.