FEDERACION BALEAR DE TROTE - Comunicados
Inicio   Comunicados

23-12-2013

BANC INTERNACIONAL DE SEMENTALS TROTADOR FRANCÉS.

La SECF posa a disposició de països estrangers el lloguer per a la temporada de monta 2014 de sementals Trotteur Francais confirmats per a la reproducció.
Els sementals seran atribuïts a les persones o entitats que sol·licitin el seu lloguer abans del 31 de desembre.
Els sementals seran assignats a les persones o entitats que hagin cursat la pertinent sol·licitud de lloguer del 31 de desembre del 2013 al 6 de gener del 2014.
El transport dels sementals es durà a terme del 6 al 18 de gener del 2014.
Podeu trobar els diferents documents informatius a la secció internacionals de documents de la web de la FBT.
Les persones o entitats interesades en rebre més informació de tramitació, d'ajudes, etc. es poden posar en contacte amb Rafel Manera de la FEDERACIÓ BALEAR DE TROT.
11-12-2013

Presentació i sorteig de dorsals del GRAN PREMI DELS 4 ANYS.

Dijous 12 de desembre a les 12:00 hores a la Sala Vip de l'Hipòdrom de Son Pardo, es durà a terme la presentació i sorteig de dorsals del GRAN PREMI DELS 4 ANYS que es disputerà durant la jornada de carreres PREMIUM del proper dimecres 18 de desembre.
21-11-2013

Adaptació a la Normativa SEPA

Es comunica a tots els federats, propietaris i criadors, que degut a l'entrada en vigor el 1 de febrer del 2014, de la Normativa SEPA per a tranferències i pagament de rebuts en les operacions per banca electrònica, s'ha disenyat un nou formulari per a la comunicació del nombre IBAN i del còdi SWIFT BIC.
Pregam que s'entregui cumplimentat els documents "Nou Formulari de Domiciliacions Bancaries" i "Nou Formulari de Domiciliacions Bancaries IEHM" que trobareu a la secció de Documents/Varis d'aquesta página web abans de l'1 de febrer del 2014.
11-04-2013

WORLD DRIVING CHAMPIONSHIP 2013

La Federació Balear de Trot, comunica la confirmació oficial d'ANTONI FRONTERA POCOVI, com a representant espanyol al Campionat Mundial de Conductors 2013, que es durà a terme els dies 9, 10, 12, 13 i 15 de juny a FRANÇA.

PARTICIPANTS:

NEIL DAY - AUSTRALIA

GERHARD MAYR - AUSTRIA

TREVOR HENRY - CANADA

RENÉ KJAER - DINAMARCA

ANTONIO FRONTERA POCOVI - ESPANYA

MIKA FORSS - FINLANDIA

PIERRE VERCRUYSSE - FRANÇA

ENRICO BELLEI - ITALIA

EIRIK HOITOMT - NORUEGA

DAVID BUTCHER - NOVA ZELANDA

BJÖRN GOOP - SUECIA

JASON BARTLETT - ESTATS UNITS

CALENDARI:

DIUMENGE 9 DE JUNY - REIMS - 5 CURSES

DILLUNS 10 DE JUNY - CAEN - 4 CURSES

DIMECRES 12 DE JUNY - ANGERS - 5 CURSES

DIJOUS 13 DE JUNY - MAUQUENCHY - 5 CURSES

DISSABTE 15 DE JUNY - VINCENNES - 1 CURSA

01-03-2013

UNION EUROPEA DE TROTE (UET)

Se comunica que por acuerdo adoptado por la Asamblea General de la UET en su reunión celebrada el pasado día 26 de enero de 2013:

Se deja sin efecto la prohibición de conducir caballos de trote en competiciones oficiales a los mayores de 70 años siempre y cuando superen el reconocimiento médico anual realizado por el centro oficial de cada Federación nacional.

Esta disposición deroga la normativa vigente en esta materia. En aplicación de este acuerdo internacional, la Federación Balear de Trote designa como centro médico oficial para realizar estos reconocimientos a:

CENSALUD con domicilio en Palma de Mallorca, Calle Manuel Azaña, nº 1 - bajos. Tel.- 971 465 056 www.censalud.com

La tarifa de este reconocimiento médico es de 70 €.