FEDERACION BALEAR DE TROTE - Programación 22-1-2017

Localización: EIVISSA
Fecha: 22-1-2017

Condiciones Generales

Els premis 3, 4 i 5 están reservats als cavalls que no van poder participar a la Jornada d’Astrot del 18/12/2016. Poden inscriure tant els cavalls inscrits al programa del 18/12/16 i que no van corre per ser anulada la seva carrera, com els no participants a la reunió. En tots els casos s’han de formalitzar les inscripcions.

·         Tancament d’inscripcions: dilluns 16 de gener a les 20:00 hores amb formulari escrit i dimarts 17 de gener a les 10:00 hores per iTrot.

·         Tancament de forfaits: Dimecres 18 de gener a les 20:00 hores amb formulari escrit i dijous 19 de gener a les 10:00 hores per iTrot.

·         Tancament declaracions de monta: dijous 19 de gener a les 12:00 hores per iTrot.

Enero-2017

Lu Ma Mi Ju Vi Sa Do

Carreras

NúmeroCarreraModoModalidadDistanciaVideoCondiciones
12:00h
Premi FLIPER STAR Handicap Nacional 2.500 m

De 3 i mes anys, nacionals. Col.locació per planning. Carrera reservada als cavalls participantsa al PREMI FLASH del 18/12/2016 a Sant Rafel.

300€ en premis (150,75,50,25) Matrícula:5€
12:30h
Premi FLIP Autostart Nacional 1.700 m De 3 i mes anys, especial nacionals. Autostart. Matricula 20€ NO socis Astrot, Matricula Gratuïta Socis Astrot. 400€ en premis (200,100,66,34) Matrícula:20€
13:00h
Premi FLOR Autostart Internacional 1.700 m

De 3 i mes anys, internacionals. col.locació per planning. Matricula 20€ NO socios Astrot, Matricula gratuïta SOCIS Astrot.

300€ en premis (150,76,50,24) Matrícula:20€
13:30h
Premi FOREST Handicap Internacional 1.700 m

De 3 i mes anys, internacionals. Col.locació per planning. Matricula 20€ NO socis Astrot, Matricula gratuïta SOCIS Astrot.

300€ en premis (150,76,50,24) Matrícula:20€